Friday, October 28, 2011

hadiah

Posted by Farhah at 12:11 AM
ya Allah
Kau pilih mereka kesini, sebagai hadiah dan amanah buat kami

maka pilihlah mereka lagi
sebagai penyambung deen Mu ini

ya Allah
hambamu ini lemah sangat
x cukup kuat
x cukup hebat

aku impikan kebaikan buat mereka
maka kurniakan aku kekuatan

saya baru faham bila seorang akak si murabbi super yang saya kagumi pernah berkata
seorang murabbi..aim dia nak mutarabbi dia jadi lebih hebat dari dia
keluarkan semua potensi yang ada

rindunya dengan adik2 di malaysia yang dah lama sangat x jumpa
saya x cukup indibat menjaga mereka
sedang semua melompat-lompat nakkan kebaikan dan kefahaman tentangNya

hubungan jarak jauh macam ni
muntijkah??
awak ni takut sangat cuba je
rindu...akak buat saya jadi lebih berani sebenarnya

dan saya nak jadi hebat macam akak
tak
lebih hebat dari akak


dan moga adik2 saya jadi lebih hebat dari saya

tadi chat dengan seorang akhwat yang juga suka menginspirasi
farhah kena jadi hulk hogan
supaya adik2 bisa jadi otromen

heh
saya kena kuat supaya mereka bisa jadi kuat

bertukar!!!!

0 comments:

 

Limau ais dan teh tawar Copyright © 2011 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by New Baby Shop