Tuesday, April 19, 2011

marching band

Posted by Farhah at 10:14 PM
Reactions: 
0 comments
shida kata saya suka dengar lagu marching band
mana ada
hehehe
saya dengar lagu yang ada makna aje tau
ehhehe



Untukmu jiwa-jiwa kami
Untukmu darah kami
Untukmu jiwa dan darah kami
Wahai Al-Aqsho tercinta

Untukmu jiwa-jiwa kami
Untukmu darah kami
Untukmu jiwa dan darah kami
Wahai Al-Aqsho tercinta

Kami akan berjuang
Demi kebangkitan Islam
Kami rela berkorban
Demi Islam yang mulia

Untukmu, Palestina tercinta
Kami penuhi panggilanmu
Untukmu, Al-Aqsho yang mulia
Kami kan terus bersamamu

Untukmu, Palestina tercinta
Kami penuhi panggilanmu
Untukmu, Al-Aqsho yang mulia
Kami kan terus bersamamu

A aa aaaa
A aaa aaa
A aaa aaaa a a a aa
A aa aaaa
A aaa aaa
A aaa aaaa a a a aa

Kami akan berjuang
Demi kebangkitan Islam
Kami rela berkorban
Demi Islam yang mulia

Untukmu, Palestina tercinta
Kami penuhi panggilanmu
Untukmu, Al-Aqsho yang mulia
Kami kan terus bersamamu

Untukmu, Palestina tercinta
Kami penuhi panggilanmu
Untukmu, Al-Aqsho yang mulia
Kami kan terus bersamamu

Untukmu jiwa-jiwa kami
Untukmu darah kami
Untukmu jiwa dan darah kami
Wahai Al-Aqsho tercinta

Ya Robbi, izinkanlah kami
Berjihad di Palestinamu
Ya Alloh, masukkanlah kami
Tercatat sebagai syuhadamu

Ya Robbi, izinkanlah kami
Berjihad di Palestinamu
Ya Alloh, masukkanlah kami
Tercatat sebagai syuhadamu
Tercatat sebagai syuhadamu
Tercatat sebagai syuhadamuuu


kalau tengah lagha2 tu..boleh nangis dengar lagu ni
orang lain semangat nak naikkan islam
adakah kita nak duduk dan tengok aje

someone watching over me

Posted by Farhah at 9:17 PM
Reactions: 
0 comments
Dan tidakkah engkau (Muhammad) berada dalam suatu urusan, dan tidak membaca suatu ayat Al-Qur'an serta tidak pula kamu melakukan sesuatu pekerjaan, melainkan Kami menjadi saksi atasmu ketika kamu melakukannya. Tidak lengah sedikit pun dari pengetahuan Tuhanmu biarpun sebesar zarah, baik di bumi ataupun di langit. Tidak ada sesuatu yang kecil dan yang lebih besar daripada itu, melainkan semua tercatat dalam Kitab yang nyata (Lauh Mahfuz) Yunus:61


sentiasa ada yang melihat kita
sangat terkesan dengan ayat ni..sebab semalam dah tengah lagha
macam kena sedebik atas muka


malas nak buat semua benda
alhamdulillah x mati semalam( yesss its not a typo)..alhamdulillah sangat x mati semalam


kita kadang x perasan
kadang lupa
sentiasa ada yang memerhati
sentiasa ada yang peduli
walau tika terasa diri keseorangan 
Allah sentiasa ada disisi


agar rasa disayangi
agar takut dengan hisab yang menanti


rasa disayangi
sebab Allah sentiasa lihat apa yang kita buat..dia kira setiap pengorbanan hatta sebesar zarah pun...dia tengok setiap kesakitan, kesusahan dalam kita berusaha untuk menjadi 'abid dan khalifah padanya


rasa takut
sebab Allah sentiasa lihat apa yang kita buat..dia kira setiap dosa yang kita buat hatta sebesar zarah pun..dia tengok setiap perbuatan, lintasan jahat dan benda2 lagha yang kita buat


HE'S wathing over me~~


oh ya..rumah kami nama FALAH..moga mampu menyumbang memenangkan ISLAM



 

Limau ais dan teh tawar Copyright © 2011 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by New Baby Shop